Mūsu skolēni jau vienpadsmito gadu piedalās lasīšanas veicināšanas programmā “Bērnu žūrija”. Šogad pēc divu gadu pārtraukuma atkal varējām turpināt jauko tradīciju – tikties ar kādu no grāmatu autoriem.
Pēc aptaujas rezultātiem 3. un 4. klašu grupā pārliecinoša līdere izrādījās rakstnieces Žanetes Lazdovskas grāmata “Neatskaties”. Tas ir spriedzes un dažādu interesantu pavērsienu pilns stāsts par zēnu, kurš gandrīz 10 gadus pavadījis bērnu namā, bet beigās laimīgi nonāk savu vecvecāku ģimenē.
Autore piekrita paviesoties mūsu skolā, lai tiktos ar lasītājiem. Tikšanās izvērtās jauka un sirsnīga. Žanete Lazdovska pastāstīja par sevi. Izrādās, ka ka viņas vecvecāki ir Latvijā plaši pazīstami rakstnieki, bet viņa pati literārai darbībai pievērsusies pavisam nesen, un grāmata “Neatskaties” ir viņas pirmais darbs. Ikdienā viņa strādā kā zvērināta notāre un ir četru bērnu mamma.

2. martā, pateicoties projektam ”Latvijas skolas soma”, mūsu skolā viesojās brīnišķīgi mūziķi - Nils Īle un Maija Sējāne-Īle.
5.-9.klašu skolēni tika iepazīstināti ar dažādiem perkusiju instrumentiem no visas pasaules. Skolēni ne tikai klausījās, bet arī paši izmēģināja muzicēšanu - mūziķu pavadībā radīja skaņdarbu. Tā bija iespēja pataustīt, apskatīt, sadzirdēt neparastos instrumentus, būt dalībniekam vienreizējā orķestrī. Mūzikas ritmi un skaņas valoda deva iespēju atvērties katram skolēnam. Nodarbības noslēgumā visi vienojās kopējā dejā afrikāņu ritmos. Interese bija milzīga, skolēni arī pēc nodarbības vēlējās ilgāk pakavēties sarunās ar mūziķiem, teica viņiem paldies par izglītojošo un atraktīvo nodarbību.
Lasīt visu ziņuSveicam 12.klases skolnieku Ingaru Samiņu ar izvirzīšanu uz ģeogrāfijas valsts olimpiādi 9.-12.klasēm 2023.gada 13.aprīlī Rīgā.
Paldies skolotājai Inetai Krūmiņai par skolnieka sagatavošanu olimpiādei.
Lai veicas olimpiādē!
6.a klases komanda “Jautrās bites” piedalījās CSDD konkursā “Gribu būt mobils” un no 25 Tukuma reģiona komandām iekļuva desmitniekā jeb pusfinālā, kas februāra beigās norisinājās mūsu skolā. Konkursā skolēni ieguva atzinību un veicināšanas balvas, kā arī vēl nebijušu pieredzi. Tā bija izglītojoši pavadīta diena, veicot dažādus uzdevumus - interaktīvus, sportiskus un izzinošus.

Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskola uzņem 2018.gadā dzimušos bērnus 2025./2026. mācību gada 1.klasē.
Skola piedāvā pēc vecāku izvēles:
*Pagarinātās dienas grupu.
* Brīvā laika pavadīšanas iespējas rotaļu un atpūtas telpā.
* Mūzikas, mākslas, sporta u.c. pulciņus ārpusstundu laikā.
* Logopēda, speciālā pedagoga un psihologa atbalstu.
Piesakot bērnus, vecāki (aizbildņi) uzrāda personu apliecinošu dokumentu un bērna dzimšanas apliecību un aizpilda skolas iesniegumu. Klātienē darba dienās skolas lietvedībā no plkst. 8.00 līdz 12.00 un no 13.00-16.00.
Dokumentus var iesniegt, arī apstiprinot ar elektronisko parakstu un sūtot uz oficiālo skolas e-pasta adresi: milenbaha.vidusskola@tukums.lv
Iesniegumu sagatave ar elektronisko parakstu atvērt šeit
Lasīt visu ziņu
Ventspils Augsto tehnoloģiju parka izglītības telpa “Nākotnes klase” sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2022.gada novembrī izsludināja konkursu 4.-9. klašu skolēniem ar iespēju balvās iegūt aizraujošus eksperimentu komplektus Baltijas jūras izzināšanai, bezmaksas “Nākotnes klases” izbraukuma nodarbību savā skolā un apmaksātu Latvijas zinātnes centru apmeklējumu.
No mūsu skolas šajā konkursā piedalījās 6.a un 7.a klase. Abas tikušas to skaitā, kuri saņems eksperimentu komplektus Baltijas jūras izzināšanai.
Paldies abām klašu audzinātājām Danutai Evai Bitei un Inetai Krūmiņai par skolēnu iesaisti konkursā!
Lasīt visu ziņu
Kur ir Emīls, tur ir arī “Emīla nedarbi”. Šoreiz tie bija mūsu skolas Gredzenu vakarā - 12. klase kopā ar savu audzinātāju Lāsmu Mūrnieci bija sagatavojuši gaumīgu un atraktīvu teātra uzvedumu pēc filmas “Emīla nedarbi” motīviem. Pasākumā bija arī ieskats nākotnē, precīzāk, 2038.gada salidojumā, un atskats pagātnē – 10. klases septembrī. Pirms katra gredzena saņemšanas skolēniem bija jāatmin vai jāatceras, kurš no viņiem ir skolotājas lasīto rindu autors.
