Lapas karte
Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskola

Pedagogu profesionālā pilnveide (KA 1) - 2024

ERASMUS + programmas Pamatdarbības Nr.1 (KA1) projekts

22.10.2024

erasmus-logo-jpg.webp

ERASMUS + programmas

Pamatdarbības Nr.1 (KA1) projekts

Projekta Līguma Nr:  2024-1-LV01-KA121-SCH-000219059

Pamatdarbības veids: Akreditēti mobilitātes projekti skolēniem un personālam skolu izglītībā

Projekta īstenošanas laiks: no 2024. gada 1.jūnija līdz 2025.gada 31.augustam

Projektam piešķirtais finansējums: 23 000,00  EUR

Projekta dalībnieki: Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolas skolotāji

Projekta mērķi:

1.    atbalstīt Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolas skolotāju profesionālo pilnveidi,

apmeklējot kursus dažādās ES valstīs;

2.     veicināt digitālās izglītības ekosistēmas attīstību Kandavas Kārļa Mīenbaha vdusskolā;

3.     atbalstīt pilsonisko līdzdalību, veicinot ilgtspējīgu piederības apziņu kopienai apzinoties kultūras daudzveidību;

4.     veicināt mācību mijiedarbību starp dažādu valstu dalībniekiem, aktīvi iesaistoties strukturētās mācībās.

Darba plāns:

 Pirms projekta

1.      Sadarbības partneru apzināšana, potenciālo projekta dalībnieku informēšana par Erasmus+ programmas noteikumiem, sekošana līdzi aktuālajai informācijai par programmas vadlīnijām – Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskola (KKMV) – 12/2023- 01/2024.

2.      Potenciālo dalībnieku vajadzību apzināšana un izvērtēšana – 01/2024 – 03/2025, KKMV

3.      Projekta aktivitāšu programmas un laiku saskaņošana, projekta pieteikuma izstrādāšana un iesniegšana - KKMV, konsultēšanās ar VIAA - 01-02/2024.

Projekta īstenošanas laikā

1.     Potenciālo projekta dalībnieku informēšana par pieteikumu iesniegšanu Erasmus+ mobilitātēm, KKMV – 08-11/2024.

2.      Projekta aktivitāšu programmas un laiku precizēšana, sadzīves apstākļu apzināšana, līgumu slēgšana ar mobilitātes dalībniekiem, saziņa ar partneriem - 09/2024 - 05/2025.

3.      Ceļošanas un apdrošināšanas dokumentu noformēšana, KKMV - 10/2024 - 08/2025.

4.      Detalizēta katras aktivitātes programmas izstrāde, Europass dokumentu sagatavošana - partneri, KKMV - (pamatjautājumi – 07/ 2024 - 05/2025, detalizēti - pirms katras aktivitātes uzsākšanas, ievērojot aktuālo situāciju - projektā apstiprināto dalībnieku skaitu, mācību jomu u.c.) - 09/2024 - 08/2025.

5.      Iepazīstināšana ar vietējiem apstākļiem, vietējā transporta nodrošināšana līdz partnerinstitūcijām un atpakaļ – KKMV un partneri - 09/2024 - 08/2025.

6.      Kursu apmeklējums - KKMV - 09/2024 - 08/2025.

7.      Projekta aktivitāšu norises pārraudzība un vadīšana - KKMV, partneri (regulāra sazināšanās ar kontaktpersonām un programmas dalībniekiem) - 09/2024 - 08/2025 .

8.      Sadzīves apstākļu pārraudzība – KKMV, partneri - 09/2024 - 08/2025.

9.      Individuālo atskaišu aizpildīšana un iesniegšana Beneficiary Module pēc katru kursu apmeklējuma – KKMV – 09/2024 – 08/2025.

Pēc projekta

1.      Projekta rezultātu izvērtēšana un sertificēšana - partneri (organizācijas vadītāja parakstīta sertifikāta un Europass Mobility dokumenta izsniegšana) - 09/2024 - 08/2025.

2.      Rezultātu analīze un izplatīšana - KKMV, partneri – 09/2024-10/2025.

3.      Projekta dalībnieku iesniegtās dokumentācijas analīze un izvērtējums: informācijas izplatīšana (skolā, laikrakstā “Kandavas novada vēstnesis”, skolas mājas lapā http://milenbaha-vsk.lv, skolas Facebook kontā) - 09/2024 - 10/2025.

4.      Atskaites sagatavošana un iesniegšana Mobility Tool – KKMV - 08/2025 – 09/2025.

Projekta koordinatore: Danuta Dude

Erasmus+ kursi “ Discovering the Cultural Heritrage of Rome”

24.05.2025

whatsapp-attels-2025-06-09-plkst-16-16-57-b959fdef.webpNo 4. maija līdz 10. maijam apmeklēju Erasmus+ kursus “Atklājot Romas kultūras mantojumu”. Kursi notika Romā, kur bija iespējams ne tikai noklausīties lekcijas par Romas kultūras periodiem, sākot no Romas dibināšanas līdz pat mūsdienām, bet arī praktiski iepazīt Romas kultūras mantojumu.
Iepazinām antīko kultūru, renesanses kultūru, baroka kultūru, katram periodam raksturīgo, kopīgo un atšķirīgo. Dienas vienu daļu veidoja lekcijas un prezentācijas, arī grupu darbs un diskusijas, bet otrā daļa bija iespēja apmeklēt  gan kopā ar kursu vadītāju, gan patstāvīgi ievērojamas Romas vietas, kultūras pieminekļus, mākslas darbu galerijas, muzejus.
  Kursu vadītājas stāstījums bija faktiem bagāts, atraktīvs, prezentācijas pārdomātas. Apmeklējām tādas ievērojamas vietas kā Romas forums, Kolizejs, Vatikāns, Trevi strūklaka, Panteons, dažādas bazilikas un villas ar izcilu mākslinieku darbu kolekcijām. Roma tiešām ir bagāta ar saglabāto kultūras mantojumu, mani visvairāk ietekmēja Kolizeja un Romas foruma apskate, kas glabā liecības par antīko sabiedrību un tās kultūru.
   Kursu laiks izrādījās vēsturisks, jo tieši šajās dienās tika ievēlēts jaunais pāvests Leons XIV un arī man iznāca būt Vatikāna laukumā, kad pasludināja, ka jaunais pāvests ievēlēts, un dzirdēt viņa pirmo uzrunu tautai.
    Paldies projekta koordinatorei Danutai Dudei par doto iespēju. Iegūtās zināšanas man noderēs,  gan mācot literatūru, gan teātra mākslu.

                                                                                        Inguna Auziņa

Lasīt visu ziņu galerija (17)

Matemātikas skolotājas pieredze Erasmus+ kursos Splitā: "Digital Tools for Mathematics: Focus on GeoGebra and LaTeX!"

26.04.2025

499519328-1265328795599585-5083127265838038291-n.webp2025.gada 21. – 26. aprīlī  Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolas matemātikas skolotāja, Lāsma Mūrniece, piedalījās Erasmus+ profesionālās pilnveides kursos, kas norisinājās Splitā, Horvātijā, par tēmu "Digital Tools for Mathematics: Focus on GeoGebra and LaTeX!" . Kursi pulcēja skolotājus no dažādām Eiropas valstīm  ar mērķi apgūt un pilnveidot digitālo rīku izmantošanu matemātikas mācīšanā.

Kursu ietvaros skolotāja padziļināti apguva GeoGebra – dinamiskās ģeometrijas programmatūru, kas ļauj vizualizēt un analizēt matemātiskus jēdzienus interaktīvā veidā. Apmācībās tika apskatīti dažādi piemēri, kā šo rīku veiksmīgi integrēt mācību procesā, lai palīdzētu skolēniem labāk izprast funkciju, ģeometrisko formu un citu matemātisku tēmu būtību.

Papildus tam kursa dalībnieki iepazinās arī ar LaTeX – teksta formatēšanas valodu, kas ir īpaši noderīga, sagatavojot matemātikas uzdevumus, testus un profesionālus dokumentus ar sarežģītiem matemātiskiem pierakstiem. LaTeX sniedz iespēju veidot estētiski kvalitatīvus materiālus, kā arī vienkāršo darbu ar formulām un matemātiskiem simboliem.

Lasīt visu ziņu

Erasmus+ kursi “Cultural heritage - Literary routes: Following the footsteps of Andersen” Spānijā.

31.03.2025

    496237528-1256852439780554-251746326007383462-n.webp No 31.marta līdz 5.aprīlim piedalījos programmas Learn To Teach European courses kursos ,,Kultūras mantojums- literārs ceļojums, sekojot Andersena, Pikaso un Lorkas pēdām Andalūzijā”, kuri notika trīs Spānijas pilsētās- Malagā, Granādā un Seviljā.

      Kursu būtību un galveno uzdevumu precīzi raksturo Alberta Einšteina vārdi ,,Mācīšanās ir pieredze. Viss cits ir tikai informācija”. Izteikums pasvītro, cik svarīgi ir būt klātesošam, pašam redzēt, izbaudīt, lai varētu par pieredzēto vēstīt tālāk.

     Programma sastāvēja no divām, savstarpēji vienotām daļām. Pirmā daļa bija teksti, kas jāizlasa, teksti, ko rakstījuši izcili Eiropas kultūras pārstāvji par Andalūziju, par saviem iespaidiem un pieredzi. Otrā daļa bija kursu dalībnieku pieredze, apceļojot aprakstītās vietas. Šī ceļošana notika vienlaikus pagātnē un tagadnē, aptverot ļoti plašu Andalūzijas kultūrvēsturisko mantojumu.

      Iegūtais ir vērtība, ar kuru dalīšos tālāk, izmantojot pieredzi darbā ar skolēniem.

Lasīt visu ziņu galerija (10)


<>


Jaunākās galerijas