Lapas karte
Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskola

IDEAS

IDEAS - „Improving Design Education Alternatives For Students”

erasmus_logo.jpgERASMUS + projekta nosaukums: IDEAS - „Improving Design Education Alternatives For Students” – starpskolu stratēģiskās partnerības projekts

Projekta Nr: 2020-1-SE01-KA229-077824_3

Projekta īstenošanas laiks: 36 mēneši; no 2020. gada 1.septembra līdz 2023.gada 31.augustam

Projekta piešķirtais finansējums: 33 300,00  EUR

Projekta mērķi:

Palīdzēt skolēniem izprast un apgūt, kas ir “dizaina domāšana’”, saredzēt tās vērtības un iedzīvināt tās savā ikdienas dzīvē.

  1. Sniegt skolotājiem iespēju piedalīties mobilitātēs un sadarbības programmā, lai uzlabotu savas profesionālās prasmes;
  2. Ļaut skolēniem apgūt “dizaina domāšanas” veidus un iedzīvināt tos ikdienas dzīvē;
  3. Veidot starptautiskus sadarbības tīklus, uzlabojot komunikācijas stratēģijas starp ieinteresētajām pusēm skolās.

Paredzamie rezultāti un ietekme:

 “Dizaina domāšanas” pieejas apguve palīdzēs:

  1. attīstīt skolēnu radošumu;
  2. veicinās sadarbības prasmes.
  3. sniegs skolēniem pārliecību par šo prasmju pielietojumu turpmākajā dzīvē;
  4. pilnveidos skolēnu kritisko domāšanu, nosakot un analizējot esošo problēmu;
  5. ļaus pielietot apgūtos paņēmienus un tehnikas esošo problēmu risināšanā.

Projekta partneri: Zviedrija, Latvija, Turcija, Malta, Horvātija, Itālija

Saite uz projekta mājas lapu

Saite uz projekta e-grāmatu

1.aktivitāte - Grāmatas vāka dizains

Aktivitātes mērķi:

  • Gūt izpratni par krāsām un zīmēšanas tehnikām;
  • Apgūt spējas izteikt savas domas vizuālos tēlos;
  • Attīstīt estētiskās un radošās domas spējas;
  • Izveidot saikni starp mākslu un dizainu;
  • Apgūt kolāžas tehnikas

Aktivitātes apraksts

1-akt.jpg

2.aktivitāte - Plakāta dizains ”Mana pilsēta”

Aktivitātes mērķi:

  • Uzzināt, kas ir plakāts un kādas ir tā funkcijas;
  • Apgūt PowerPoint izvēļņu joslas simbolu funkcijas;
  • Izveidot un noformēt plakātu, izmantojot PowerPoint vai citus Web 2.0 rīkus.

Aktivitātes apraksts

plakats.jpg

3.aktivitāte - Logo & emblēmas dizains

Aktivitātes mērķi:

  • Uzzināt, kas ir emblēma un logotips, un kam tie tiek izmantoti;
  • Izprast, kā abstrakts jēdziens iegūst konkrētu izpildījumu;
  • Iepazīt ģeometriskās pamatformas;
  • Uztvert attiecības starp formām un burtiem;
  • Izmantot Web 2.00 rīkus, lai izstrādātu logotipu.

Aktivitātes apraksts

logo.jpg

4.aktivitāte - Gaismas objekta dizains

Aktivitātes mērķi:

  • Saskatīt mākslas/ dizaina elementus sev apkārt;
  • Skaidrot dizaina principus, norādot uz konkrētiem izstrādājumiem;
  • Novērtēt apkārt esošos priekšmetus no dizaina viedokļa;
  • Uztvert attiecības starp formām un burtiem;
  • Izmantot savu ideju gaismas objekta radīšanai.

Aktivitātes apraksts

 4-akt.jpg

5.aktivitāte - Papīra groziņa dizains

Aktivitātes mērķi:

  • Attīstīt acu un roku koordināciju;
  • Apgūt, kā lietot izmēru un attiecības;
  • Uztvert materiāla, formas un funkcijas saistību mākslas darbos;
  • Veidot trīsdimensiju dizaina objektu;
  • Atklāt jaunus risinājumus grūtībām, ar kurām jāsaskaras dizaina priekšmeta veidošanas laikā.

BASKETS.pdf

Aktivitātes apraksts

grozs.jpg

6.aktivitāte – Fotogrāfija un dizains

Aktivitātes mērķi:

  • Apgūt fotografēšanas pamatprincipus;
  • Apgūt fotografēšanas dizaina principus;
  • Spēj izteikt redzēto caur fotogrāfiju;
  • Pārvērš mākslas un dizaina apguvi citā disciplīnā;
  • Attīsta radošo domāšanu un pašizpausmi.

Aktivitātes apraksts

dizains.jpg



<>


Jaunākās galerijas