Lapas karte
No 3. līdz 7. oktobrim mūsu skolas kolektīvs uzņēma 29 skolēnus un skolotājus no 5 dažādām valstīm - Zviedrijas, Turcijas, Horvātijas, Maltas un Itālijas-, jo esam Erasmus+ skolu sadarbības projekta “IDEAS” (“Improving Design Education Alternatives for Students”) dalībnieki. Šāds projekts norisinās jau trešo gadu, un tajā darbojas pamatskolas 7. un 8. klases skolēni kopā ar vizuālās mākslas, mājturības, datorikas, angļu valodas skolotājiem un klašu audzinātājiem. Projekta mērķis ir palīdzēt skolēniem izprast un apgūt, kas ir dizaina domāšana, saredzēt tās vērtības un iedzīvināt savā ikdienas dzīvē. Tā ir iespēja gūt jaunas zināšanas un iespaidus par citu valstu kultūru, kā arī praktiski pielietot savas svešvalodu prasmes, veidojot dažāda veida darbus, darbojoties attālināti Zoom vidē vai tiekoties klātienē.
Lasīt visu ziņu (16)7. oktobrī mūsu skolas 7.a klases skolniece Annija Rozenberga piedalījās LTV erudīcijas spēlē "Gudrs, vēl gudrāks". Anniju uz pusfinālu Rīgā atbalstīt devās klasesbiedri un audzinātāja Ineta Krūmiņa. Līdzjutēji bija sagatavojuši uzmundrinošus plakātus. Finālā tikt neizdevās, bet esam lepni par Annijas drosmi un uzņēmību.
Lasīt visu ziņu (5)6.oktobrī Tukuma novada Izglītības pārvaldes rīkotajā Skolotāju dienas pasākumā tika apbalvoti vairāki Kandavas K. Mīlenbaha vidusskolas skolotāji.
Vēstures un sociālo zinību skolotāja Ieva Rožkalne saņēma apbalvojumu "Gada skolotājs" nominācijā Pamatskolas izglītības skolotājs 2022. Skolotājas entuziasmu, erudīciju un pedagoģisko darbu atzinīgi novērtējuši gan skolēni, gan kolēģi.
Tukuma novada Izglītības pārvaldes Atzinības rakstus saņēma skolotāja Ināra Batņa - par ilggadēju pedagoģisko darbu, sekmīgu skolēnu sagatavošanu bioloģijas olimpiādēm un dabaszinību popularizēšanu, iesaistot jauniešus projektā "Ezis" un skolotāja Ineta Krūmiņa - par radošu pedagoģisko ieguldījumu skolēnu izglītošanā un audzināšanā, prasmīgu individuālo pieeju, sagatavojot skolēnus ģeogrāfijas olimpiādei.
Tukuma novada Izglītības pārvaldes Pateicības raksts mūsu skolas sociālajai pedagoģei Elīzai Vītolai.
Skolotāju dienas norisē mūsu skolai jau ir savas tradīcijas - vecāko klašu skolēni aizvieto katrs savu skolotāju, vadot visas viņa stundas pēc stundu saraksta. Skolas parlamenta jaunieši parasti ir sagatavojuši starpdisciplināru stundu skolotājiem, kas ietver gan radošus uzdevumus, gan pārsteiguma video, gan skolēnu apsveikumus - priekšnesumus. Pasākumu (stundu) vadīja Artus Šimkēvičs un Dita Freimane. Skolas direktora cienīgu uzrunu visiem skolotājiem bija sagatavojis šīs dienas direktors Ingars Samiņš. Skolēni katram skolotājam uzdāvināja arī īpašu kafijas paliktnīti.
Lasīt visu ziņu (38)Tas nu ir noticis! No 2022. gada septembra Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolai pieder jauna zaļā klase – skolas mežs 60 hektāru platībā.
Lai tiktu pie sava meža, 2021./2022.m.g. skolas skolēni un skolotāji aktīvi piedalījās LVM piedāvātajās aktivitātēs - Mammas dabas meistarklasēs un Meža ekspedīcijā. Ar ļoti labiem rezultātiem, tiekot līdz finālam, 9.a un 7.b klašu komandas piedalījās Meža olimpiādē. Noteikti jāmin, ka skolēnus motivē, iedrošina un atbalsta viņu klases audzinātāji.
28. septembrī notika svinīga meža atklāšana. Pasākumā piedalījās 85 skolēni no Kandavas K. Mīlenbaha vidusskolas. Ciemos uz pasākumu ar savām skolotājām bija ieradušies arī 16 skolēni no Kandavas Reģionālās pamatskolas 8.a klases.
Miķeļdienā vienā no garajiem starpbrīžiem skolā valdīja liela rosība. 1.-4.klašu skolēni, vecākiem piepalīdzot, bija sarūpējuši kārtīgu Miķeļdienas tirgu.Tirgoti tika gan dažādi rokdarbi, gan visādi pašgatavoti našķi, gan rudens veltes - āboli, bumbieri, dzērvenes, medus u.c.
Lasīt visu ziņu (19)Mūsu skolas ģeogrāfijas un bioloģijas skolotājas pagājušās nedēļas izskaņā pilnveidoja savas zināšanas Latvijas valsts meži organizētajos 12 stundu (A) tālākizglītības kursos „Pedagogu profesionālās kompetences pilnveide vides izglītībā par ilgtspējīgu meža apsaimniekošanu” Baldonē. Skolotājas plānoja un veica pētījumu, lai izvērtētu meža kopšanas ietekmi uz meža ražības, dabas apstākļu un organismu daudzveidības izmaiņām, formulējot pētījuma jautājumu, izvērtējot darba gaitu un iegūto datu ticamību, kā arī komunicējot par pētījuma rezultātiem.
Lasīt visu ziņu (1)