Lapas karte
9.a klases skolnieces - Annija Rozenberga, Zanda Dekšņa un Beatrise Vilkauša - 8. novembrī piedalījās Rīgas Tehniskās universitātes Inženierzinātņu vidusskolas, Farmācijas muzeja un Latvijas Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociācijas rīkotajā konkursā “Ārstniecības augu ķīmija” 2. kārtā, kurā tika 60 komandas no visas Latvijas.
Pirmajā kārtā skolniecēm bija jāizveido prezentācija par skolas apkārtnē atrodamajiem ārstniecības augiem un to izmantošanu.
2. kārtā bija erudīcijas uzdevums, orientēšanās pa Vecrīgu un jāizveido radošas izpausmes darbs, kurā prezentēja vienu izvēlēto ārstniecības augu, izveidojot teatrālizētu stāstu.
Skolēnu pārdomas pēc konkursa:
"Mums patika iepazīt RTU fakultātes telpas un pašu skolu.
Interesanti likās citu komandu radošie sniegumi.
Mums ļoti patika piedalīties šajā konkursā, jo mēs vairāk saliedējāmies un uzzinājām, ka ārstniecības augi patiesībā ir mums ik uz soļa un tas ir labs veids, kā izārstēties."
Paldies skolotājai Inārai Batņai un Danutai Evai Bitei par atbalstu skolēniem!
18. oktobrī Zemgales Olimpiskajā centrā Jelgavā ar vērienīgu atklāšanas pasākumu tika oficiāli uzsākta Latvijas Olimpiskās komitejas projekta "Sporto visa klase" 11. sezona. Atklāšanas pasākumā piedalījās mūsu skolas 4.a klase un skolotājas Aiva Ķēniņa un Ligita Zāģere.
Mūsu skola projektā "Sporto visa klase" piedalās 9 gadus. Visus šo laiku skolā projektu vadījusi sporta skolotāja Aiva Ķēniņa, sadarbojoties ar citiem sporta skolotājiem un klašu audzinātājiem. Viņa aktīvi darbojusies ne tikai skolā, bet organizējusi arī projekta reģionālās sacensības.Tāpēc īpašs prieks, ka šoruden “Sporto visa klase” atklāšanas ceremonijā, kad tika apbalvoti četru nomināciju uzvarētāji par īpaši izrādīto aktivitāti 10.sezonas laikā, tieši skolotāja Aiva Ķēniņa saņēma Latvijas Olimpiskās komitejas pateicību "Atsaucīgākais pedagogs projektā". Lepojamies!
Lasīt visu ziņu (4)23.oktobrī, skolēnu rudens brīvlaika vidū, Kandavas Kārļa Mīlenbaha vidusskolas 5. - 9. klašu meiteņu koris apvienojās radošā nometnē. Nometnes programma bija izplānota, lai līdzsvarotu dziedāšanu ar atpūtu un izklaidi, kas meitenēm ļāva gan uzlabot savas vokālās prasmes, gan pavadīt laiku jautrā un neformālā atmosfērā. Kora dziesmu dziedāšanas nodarbības tika organizētas trīs posmos, nodrošinot meitenēm pietiekami daudz laika kopīgai dziedāšanai un repertuāra apguvei.
Arī atpūtas brīži bija veiksmīgi iekļauti programmā, ļaujot atjaunot spēkus gan spēļu laikā, gan pastaigā pa Kandavas vecpilsētas promenādi, atbalstot skolas grupu "Līdz tumsai".
Pēc vakariņām kora dalībnieces varēja izbaudīt vakara kino uz lielā ekrāna, kas sniedza lielisku atpūtu, bet vakara aktivitāte "Spoku medības" piešķīra nometnei īpaši jautru un radošu gaisotni, kas veicināja saliedētību un labu noskaņojumu. Iesaistīšanās šajā aktivitātē palīdzēja meitenēm attīstīt sadarbības prasmes un bija lieliska iespēja kopā izpētīt neparasto.
16. oktobrī 5.a, 5.b un 6.b klase, izmantojot programmas “Latvijas skolas soma” finansējumu, bija līdzdalībnieki neparastai Istabas teātra izrādei, kas notika 3 klašu telpās tepat skolā. Izrādes nosaukums ir “Klusētāji”, bet aktieri neklusēja. 3 personāži – Ikars Tālis un Santa -, mainoties pa klašu telpām, katrs stāstīja savu stāsta versiju par 1 un to pašu notikumu kādā klasē. Piektklasnieki ļoti aktīvi sekoja stāstam, mēģinot pa laikam uzdot kādu jautājumu vai ieteikumu. Un izrādes beigās visi piekrita, ka labāk ir neklusēt.
Bet par ko tad izrāde lika domāt? Par daudz ko. Vispirms par attieksmi pret dabu un zaļo dzīvesveidu, tad par klasesbiedru savstarpējām attiecībām un simpātiju vai antipātiju izrādīšanu, par skolotāju prasībām. Beigās arī par to, pie kā noved it kā nevainīgs video sociālajos tīklos, par izlikšanos, izvairīšanos un klusēšanu.
Lasīt visu ziņu (12)Nedēļā pirms skolēnu brīvlaika skolas uzmanības lokā nonāca 10. klases skolēni, “ceļojot laikā” - ierodoties skolā dažādu stilu apģērbā. Katrā iesvētību dienā vienpadsmitie bija sagatavojuši tēmai atbilstošu pārbaudījumu, kas parādīja, kā klase pilda mājasdarbus, ievēro noteikumus, reaģē uz grūtībām, cik radošu pieeju atrod doto uzdevumu veikšanai un vai prot sadarboties. Rezultātā visi uzdevumi paveikti, klasesbiedri un skolasbiedri labāk iepazīti.
Lasīt visu ziņu (8)